söndag 30 november 2008

Vad gör vi om dagarna?

Har inte fått till hur jag skriver en text i samma inlägg som slideshowen med bilderna så jag gör 2 inlägg.
Idag är Mila 2 veckor. Tiden går superduperfort! Kalle börjar jobba imorron, han har lite ångest inför det och det förstår jag. Min mamma kommer ikväll och stannar i några dagar så jag och Mila blir inte ensamma i varje fall! Tycker att det är tråkigt att inte K ska vara hemma, men det blir bättre sen när jul och nyår kickar in.
Våra dagar snurrar helt runt Mila såklart! Hon är mycket vaknare nu än vad hon var för en vecka sen, på förmiddagen är hon vaken i drygt 3 timmar, ligger i sitt babygym och "pratar" med djuren där. Vi har försökt gå ut och gå vid middagstid. Jag blir väldigt trött i benen men det ät skönt att röra på sig!!
På eftermiddagarna sover Mila mest, vaknar med smutsig blöja och vill äta, sen somnar hon igen. Nätterna finns det ingen rutin på överhuvudtaget, igår natt vaknade hon 5 gånger, med 1,5 timmes mellanrum och ville ha mat. Inatt åt hon vid tolvtiden och sov sen till halv sex. Vi fick sovmorgon idag, gick inte upp förrän kl 9,30!! Skönt och välbehövligt! Nu ska vi ut och gå. Senare ska vi till några vänner på lussefika och sedan ner till centrum för julparaden.
Tjingeling!

Inga kommentarer: