lördag 7 mars 2009

Inspirerad av syster


Syster har i sin blogg gjort en digital layoutsida med Mila som motiv. Har ju försökt mig på scrapbooking IRL och tyckte att det var kul. Det enda är att det kostar lite pengar att komma igång, och det har jag inte. Syster hade nu gjort en digital LO vilket passar mig kanon! Hittade en massa gratis saker att ladda ner! Papper, stämplar, blommor, fjärilar etc. Detta är en testsida, gjord mellan melodifestival, nattning av Mila och fika med grannen och hans dotter. Ska fortsätta leka med andra foton och digitala "papper" när jag får tid. Det var jättekul!!


Om ni klickar på bilden blir den större och ni kan läsa vad jag skrivit om den. Är inte riktigt nöjd, det är nånting som inte fungerar eller som måste dit/tas bort men jag vet inte vad. Är för trött för att orka fundera mer på det ikväll och har redan gjort om den en gång (såg alltså ännu värre ut förut). Vad tycker ni?



4 kommentarer:

Mirameja sa...

Jag tycker den är jättesnygg! Det du funderar på är nog balansen i layouten. Om du ändrar titeln och sätter "i vattnet" eller bara "vattnet" som rad 2 blir det en helt annorlunda balans!
*Tänk 3-kant* mellan knapparna och titeln.
Men supersnygg ändå! Och snyggt att du fångat upp det gula från fisken i titeln, pricken över i:et!

Mirameja sa...

Kolla här
http://www.scrappiz.se/index.php?option=com_content&task=view&id=292&Itemid=6

Mirameja sa...

Fler digilänkar
http://digifree.blogspot.com/
http://ikeagoddess.blogspot.com/

Anonym sa...

jättefint. Kanabsolut inget om sådant. Kram till er alla tre från farmor