onsdag 19 augusti 2009

Gratis fotobok!


Hittade ett erbjudande om att man kan få en gratis fotobok om man skriver om fotoböcker på sin blogg.

Skulle vilja göra en fotobok om antingen Milan, hennes första månader eller en om vårt motorcykelintresse. Det är ju perfekt! Skulle göra ett avsnitt om Kalles hojar, hans bygge av Yamahan, och sedan ett avsnitt om mina hojar. Det skulle bli actionbilder från banåkningar, härliga träffbilder och fikabilder. Eller så gör jag en bok med bilder som jag tycker om och som jag tycker är fina. Det är inte så ofta man gör ett helt vanligt album, med bilder från allt möjligt, så som mina föräldrar gjort när jag var liten. Jag kommer ihåg hur mysigt det var att sitta och titta i fotoalbum när jag var yngre och det är ju nånting som jag vill att Milan ska kunna också, inte bara sitta vid ett bildspel på datorn. Den enda skillnaden är att hon får göra det med nyare teknik!
Mer information hittar du på fujifilm.se hemsida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försökte förut få till en fotobok men lyckades inte få till det....var ett annat bolag o ändå är jag inte helt borta när det gäller datorer.
inger

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for komentaren på bloggen min.Riktig koslig det.For ei nydelig fin jente dere har.Så søt.Kos dere med henne de blir så fort stor.Ha en riktig fin helg.Bodil