tisdag 11 augusti 2009

Mitt första egna inlägg :)

När vi fått så många besökare som Johanna nämner är det på tiden att jag skaffar mig ett eget konto och börjar uppdatera bloggen jag med. Vi måste ju hålla alla våra läsare nöjda med ett konstant flöde av spännande myrkrans nyheter!

Tack alla underbara vänner för era besök under semestern! Det har blivit många härliga sommarkvällar och roliga minnen som kommer värma förhoppningsvis en bra bit in på hösten. Jag må vara tröttare nu än innan semestern, men det var det klart värt! :)

Puss o Kram / Kalle

2 kommentarer:

Anonym sa...

längtar redan till v 36 för då kommer vi igen Kram farmor

Anonym sa...

Jag är en som ofta är inne o kikar ser hur ni har haft det o vill gärna se lite fina bilder som ni brukar göra. Tänk att vi missade Leksand med gambilar i går.....