lördag 21 maj 2011

Kort mellan inläggen... och ny blogg

Jag har funderat ett tag på att börja skriva i den andra bloggen som jag registrerat, Tjär-Ringen. Där tänkte jag enbart skriva om virkning och det pyssel jag för tillfället håller på med. Vad tror ni om det? tråkigt?


Klicka på bilden för att komma till nya bloggen.


Jag har iallafall fixat i ordning den andra bloggen, importerat alla inlägg som handlar om pyssel, virkning etc. Så nu får vi se i vilken blogg jag kommer att publicera mina inlägg. Förhoppningvis kommer vi att skriva mer om familj och hem i denna blogg, och ni som inte är intresserade av virkning slipper virkinläggen! Ni som gillar virkning och vår familj kan ju läsa båda bloggarna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag är väl inte rätt person att svara på denna fråga .... men virkbloggar är mycket intressanta :)

Anne sa...

Men virkning blir väl aldrig tråkigt? Kör på det!

sofia sa...

Virkning blir aldrig tråkigt :) Jätte kul :)