onsdag 25 februari 2009

Unge till uthyrning!

Någon som vill ha en tre månaders bebis? Någon som tycker att det är helt okej att gå upp 14 gånger varje natt, försöka ligga och somna om och precis göra det när man ska gå upp nästan gång? Någon som kanske faktiskt njuter av att gå upp klockan 5 och inte veta vad tusan man ska göra så tidigt på mogonen? Just nu kan jag tänka mig ett byte mot minst 10 timmars sömn...

Skynda skynda, snart är jag pigg och kär i henne igen och då försvinner erbjudandet!

7 kommentarer:

Mirameja sa...

Jag kan ta henne en natt ;-)
Sen får du tillbaka henne ♥

Anonym sa...

Jag vill inte hyra ut henne! Det är bara en fas hon är inne i vettu, en 18årig fas... ;)

Ni sov så sött när jag gick till jobbet iallafall, hoppas att du fick lite vila då.

Anonym sa...

Nu vännen börjar du äntligen låta som en riktig förälder! Det finns ingen som kan göra en så arg som ens egna barn. Ibland får man hata dem (en stund), och tänka onda tankar om vad man vill göra med dem. Det är normalt. Så får man dåligt samvete, och går in och pussar på dem iaf... Det är när man gör nåt med de onda tankarna som det blir fel...

Kram Therese

bloggerduckie sa...

Jag tänkte sätta ut en säljesannons på en av mina också, men jag vet inte riktigt var man annonserar? Det borde finnas något undergroundforum för detta. Jag menar - en vit, frisk flicka borde inbringa ett tämligen högt pris på svarta marknaden (höhö). Jag räknar med en halv miljon åtminstone.

Anonym sa...

Läste att det fanns en fin liten flicka till uthyrning! Jag anmäler mitt intresse. Jag har lång erfarenhet av vakna nätter. Ha ha. För övrigt ska jag hälsa från din arbetskamrat Birgitta. Jag har gnällt på färdtjänst idag. Kram till min svärdotter och mitt barnbarn.

Anonym sa...

hejhej ... ja någon gång måste jag lämna mitt avtryck .. e härinne stup i kvarten o kollar . roligt att hålla sig ajour vad som händer hos er,, men skönt o se att ni har det som en annan hade för ett ex antal år sen :) ..hoppas vi ses snart kram patrik

Norrdalen sa...

Jag tar gärna :-) Jag har ju inga egna knoddar.
/jannica